سرویس ترجمه رسمی ویژه شهرستانها

سرویس ترجمه رسمی ویژه شهرستانها


برای رفاه حال هموطنان گرامی در سراسر کشور، دارالترجمه رسمی آناهیتا سرویس ترجمه رسمی ویژه هموطنان ساکن خارج از تهران بدون نیاز به مراجعه حضوری را راه‌اندازی نموده است. با استفاده از این سرویس هموطنان گرامی می‌توانند اصل اسناد و مدارک خود را به وسیله پست ارسال نموده و اسناد و مدارک ترجمه و تأیید شده را از طریق پست دریافت نمایند.

مراحل انجام کار

۱

جهت اطلاع از مدارک مکمل ضروری برای تأیید ترجمه اسناد مورد نظر و حصول اطمینان از قابل ترجمه و تأیید بودن آنها، به بخش شرایط تأیید اسناد و مدارک پایگاه اینترنتی دارالترجمه آناهیتا مراجعه کنید یا در صورت داشتن پرسش‌های بیشتر، با شماره تلفن‌های ۸۸۵۳۷۷۸۲ و ۸۸۵۳۷۷۸۱ (۰۲۱) تماس بگیرید.

۲

اصل مدارک مورد نظر برای ترجمه به همراه مدارک مکمل مربوطه در صورت نیاز، به همراه کپی صفحه مشخصات پاسپورت کلیه افرادی که لازم است مشخصات آنها با مشخصات پاسپورتی آنها مطابقت داشته باشد، با آدرس کامل پستی (شامل کدپستی)، شماره تلفن ثابت (همراه با کد شهرستان) و شماره تلفن همراه خود را به نشانی پستی دارالترجمه آناهیتا ارسال نمایید. ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز یا پست TPG توصیه می‌شود. همچنین لازم است زبان مورد نظر برای ترجمه، نوع تأییدات مورد نیاز («بدون تأیید با مهر مترجم رسمی دادگستری» یا «با تأیید دادگستری» یا «با تأیید دادگستری و وزارت امور خارجه») و تعداد نسخه‌های مورد نیاز ترجمه را به دقت مشخص نمایید.

۳

زمانی که بسته حاوی اسناد و مدارک شما توسط پست به دارالترجمه تحویل شد، مدارک توسط همکاران دارالترجمه رسمی آناهیتا بررسی می‌شود و با شما تماس گرفته می‌شود. به شما هزینه انجام کار، هزینه ارسال و زمان تحویل اطلاع داده می‌شود و از شما خواسته می‌شود هزینه‌های مربوطه را برای تأیید سفارش خود به حساب دارالترجمه واریز نمایید.

۴

با پرداخت هزینه‌های مربوطه توسط شما و اعلام به دارالترجمه آناهیتا از طریق ایمیل (info@anatrans.ir) یا تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۵۳۷۷۸۲ و ۸۸۵۳۷۷۸۱ (۰۲۱) سفارش شما تأیید می‌شود.

۵

پس از آماده شدن سفارش شما، اصل مدارک به همراه ترجمه‌ها از طریق پست پیشتاز یا پست TPG به نشانی اعلام شده توسط شما ارسال می‌شود و شماره ره‌گیری بسته پستی از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود.